Poštovani poslovni partneri,

Zbog predstojećih blagdana, vas želimoobavijestiti o izmijenjenom rasporedu isporuka:

- Narudžbe zaprimljene nakon 11:00 sati dana 24.12.i narudžbe od 27.12., če biti  isporučene u ponedjeljak, 30.12.2024. (Napominjemo da 27.12. neće biti dostave za Hrvatsku.)

- Roba naručena 31.12.2024. i 02.01.2025., če biti isporučena u petak, 03.01.2025.

Molimo vas da planirate svoje narudžbe u skladu s navedenim rasporedom kako bismo osigurali nesmetan tijek isporuka.

Zahvaljujemo na vašem razumijevanju i suradnji tevam želimo ugodne blagdane i uspješnu novu godinu!

Olje za kompresorje klime

Na trgu lahko zasledimo različna olja za kompresorje klime, ki se razlikujejo predvsem po viskoznosti, vrsti plina v klimatskem sistemu in vrsto kompresorja ali je le ta električni ali klasični. Poznamo naslednja olja za kompresorje klime:

  • PAG 46,
  • PAG 100,
  • PAG 150,
  • Olje za hibridna in električna vozila: CTR6015015 (plin R134a),
  • Olje za vozila s plinom 1234yf: CTR6015123,
  • PAO 68 – univerzalno olje (pri podjetju Bartog vam uporabo tega olja ne priporočamo zlasti v primeru reklamacije izdelka le-ta nebo priznana).

Priporočamo, da pri nakupu olja za kompresor klimatske naprave na varčujete. Kakovostna olja imajo molekulo zaprto iz obeh strani, kar pomeni, da se voda kasneje težje veče na olje. Večina nizko cenovnih olj na trgu pa ima molekulo zaprto iz ene strani, kar pomeni, da se voda lažje in hitreje veže na olje in hitreje se oblikuje kislina, ki škoduje klimatskemu sistemu. Vsa zgoraj našteta olje razen olja PAO 68 so higroskopična zato so kvalitetna in profesionalna olja pakirana v majhnih stekleničkah do 250 ml, ki omogočajo, da se jih po odprtju čim preje porabi.

Ali kompresor klimatske naprave vsebuje olje in koliko?

Vsi kompresorji na trgu praviloma potrebujejo in vsebujejo olje, v izrednih primerih je na kompresorju ustrezna oznaka npr. »NO OIL«. Olje, ki je v novih originalnih Delphi, Denso, Sanden, Panasonic, Keihin, Calsonic, Zexel,… ali kopijah kompresorjev NRF, 4S, Ava,… je dovolj olja za celoten sistem. Kompresor 4S obnovljeni vsebuje 40 ml olja. Olje je v sistemu razporejeno skozi 100% delež sistema, kompresor 50%, kondenzator 10%, ekspanzijska posoda 10%, uparilnik 20% in 10% sesalna cev. V primeru, da kupite nov kompresor proizvajalca Sanden, ki vsebuje olje za celoten klimatski sistem in se na vašem vozilu menja kompresor in kondenzator, se v tem primeru iz kompresorja odstrani 60% olja! V primeru, da klimatski sistem izpirate (flushing) v celoti, je olja v Sanden kompresorju ravno dovolj za ponovno polnjenje sistema. Seznam o količini, vrsti olja, ter o količini plina lahko najdete v spodnjem dokumentu.



Oglejte si potrebne količine olja in plina za vaše vozilo tukaj.