Spoštovani, 

Obveščamo Vas, da bo med božično-novoletnimi prazniki delovni čas poslovalnic nasledniji:

- Torek, 24.12.2024: Poslovalnice bodo odprte do 16.00h.

- Torek, 31.12.2024: Poslovalnice bodo odprte do 16.00h.

Preostale delovne dni bodo poslovalnice odprte po običajnem delovnem času.

Skladišče bo med prazniki delalo s skrajšanim delovnim časom in sicer:

Torek, 24.12.2024 bo blago, naročeno po 11:00 uri dobavljeno v petek, 27.12.2024 s popoldansko dostavo.

Torek, 31.12.2024 bo blago, naročeno po 11:00 uri dobavljeno v petek, 03.01.2025 s popoldansko dostavo.

Dostava na dom

V spletni trgovini www.bartog.si omogočamo dva načina prevzema naročenih izdelkov. Stanje izdelanih naročil lahko spremljate v rubriki Moj račun.

Ob naročilu nad 60 € vam nudimo brezplačno dostavo na vaš dom!

Lastni prevzem izdelkov

Izdelke, ki jih naročite preko spletne trgovine lahko prevzamete na enem izmed 39 prevzemnih mest po Sloveniji. Osebni prevzem artiklov je brez stroškov dostave (brezplačen). Znesek naročila poravnate direktno na prevzemnem mestu z gotovino ali s kartico oziroma z nakupom na obroke. Omogočamo pa tudi plačilo naročila po predračunu. Prevzem izdelkov lahko izvedete v roku 7 dni od dneva prejetja izdelkov na prevzemno mesto, kjer se kot dan šteje tudi sobota in nedelja.


Oglej si zemljevid prevzemnih mest.

Dostava izdelkov na dom

Naročene izdelke vam lahko dostavimo tudi na dom z lastno dostavo vozil Bartog, stroški dostave po Sloveniji so enaki ne glede na količino naročila:

  • način plačila: po predračunu ali s kreditno kartico, stroški dostave znašajo 7,00 EUR
  • način plačila: po povzetju, stroški dostave znašajo 10,00 EUR

Dostavna služba Bartog vas pred svojih prihodom na želeni naslov dostave obvesti na vaš kontaktni telefon zato vas prosimo, da vedno ob registraciji uporabnika navedete tudi svoj kontaktni telefon. V primeru, da so izdelki na zalogi bodo dostavljeni na želeni naslov najkasneje v roku 5 delovnih dni.

Poškodovane pošiljke

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, nam to sporočite na naš kontaktni e-poštni naslov [email protected] in priložite fotografije pošiljke. Zaposleni na reklamacijskem oddelku bodo pregledali vaše sporočilo in vam pomagali do ugodne rešitve v najkrajšem možnem času.