Poštovani poslovni partneri,

Zbog predstojećih blagdana, vas želimoobavijestiti o izmijenjenom rasporedu isporuka:

- Narudžbe zaprimljene nakon 11:00 sati dana 24.12.i narudžbe od 27.12., če biti  isporučene u ponedjeljak, 30.12.2024. (Napominjemo da 27.12. neće biti dostave za Hrvatsku.)

- Roba naručena 31.12.2024. i 02.01.2025., če biti isporučena u petak, 03.01.2025.

Molimo vas da planirate svoje narudžbe u skladu s navedenim rasporedom kako bismo osigurali nesmetan tijek isporuka.

Zahvaljujemo na vašem razumijevanju i suradnji tevam želimo ugodne blagdane i uspješnu novu godinu!

Izbrali smo: Michelin Pilot Power 3

Izbrali smo: Michelin Pilot Power 3

V sodelovanju z revijo Moto Magazin smo na test postavili komplet pnevmatik Michelin Pilot Power 3, ekipa Moto Magazina je spodaj zapisala svoje ugotovitve.

Michelinke smo preizkusili po vijugastih cestah naše lepe dežele in pa seveda v vsakodnevni porabi po mestnem vrvežu. Vtisi, ki smo jih nabrali so zelo pozitivni. Guma je dinamična, zahvaljujoč njeni fleksibilni sestavi pa daje vozniku odličen feedback oz. povratno informacijo pri ostrejšem zaviranju ali zavijanju. Nekaterim voznikom bi morda prijala trša pnevmatika, nam pa je všeč njena fleksibilnost, saj imamo tako boljši občutek za cesto, kot tudi obnašanje motorja. Oprijem je bil med vožnjo po primorskih gričih odličen guma pa ni zdrsnila niti takrat ko smo zapeljali preko kakšnega bolj mokrega odseka. Ker pa je to pnevmatika ki se ravno tako dobro kot na cesti drži tudi na stezi, (vsaj tako trdijo pri Michelinu) smo se z velikim veseljem odločili da testiramo njene lastnosti tudi v tem okolju. Za ta namen smo se odpeljali do meke slovenskih ljubiteljev motošporta-Autodroma Grobnik. Čeprav že malo "obrabljena" je po našem mnenju še vedno ena od bolj očarljivih stez v Evropi, ki ponuja dirkaškim entuzijastom ogromno zabave.


Po pričakovanju so se pnevmatike dokaj hitro ogrele in že po prvem krogu smo začeli voziti bolj agresivno, Michelinke se rade uležejo v ovinek in to nam je bilo takoj všeč, malo manj pa smo bili zadovoljni z njihovim oprijemom saj je zadnja guma ob hitrejšem dodajanju plina pri izhodu iz ovinka začela podrsavati, ob še agresivnejšem stilu vožnje pa se je počasi izgubil tudi občutek oprijema na sprednji pnevmatiki, kar je bil signal do so gume na meji svojih zmožnosti in da moramo umiriti svoj stil vožnje. Tukaj naj omenim da je oprijem glede na konkurenco v klasi (Metzeler Sportec M7 RR, Pirelli Diablo Rosso Corsa) na enaki ravni, to so vse odlične gume, ki pa imajo svoj limit na stezi.


Pnevmatika trpežna in se ne obrablja hitro. Po skoraj 1000 prevoženih kilometrih po deželi in mestu in pa dveh obiskov na različnih stezah bi dejali da ima v sebi še več kot polovico življenja, kar je v naših očeh uspeh. Definitivno je Michelin Pilot Power 3 v prvi vrsti turing guma za vsakršno vreme, saj nudi dober oprijem v širokem spektru vremenskih razmer in temperaturnih razlik, njena dual compound sestava pa bo poskrbela za to, da boste z njimi nabrali precej kilometrov. Čeprav vas na stezi ne bo pustila na cedilu in je za občasnega obiskovalca več kot primerna, je malo izkušenejšim navdušencem ne bi priporočili.


Michelin Pilot Power 3, obrabljenost


Vir: http://www.moto-magazin.si/oprema/test-opreme/izbrali-smo-michelin-pilot-power-2/