Poštovani poslovni partneri,

Zbog predstojećih blagdana, vas želimoobavijestiti o izmijenjenom rasporedu isporuka:

- Narudžbe zaprimljene nakon 11:00 sati dana 24.12.i narudžbe od 27.12., če biti  isporučene u ponedjeljak, 30.12.2024. (Napominjemo da 27.12. neće biti dostave za Hrvatsku.)

- Roba naručena 31.12.2024. i 02.01.2025., če biti isporučena u petak, 03.01.2025.

Molimo vas da planirate svoje narudžbe u skladu s navedenim rasporedom kako bismo osigurali nesmetan tijek isporuka.

Zahvaljujemo na vašem razumijevanju i suradnji tevam želimo ugodne blagdane i uspješnu novu godinu!

Včasih (ne)upravičen imidž


Iveco je že tradicionalno dober vir prihodkov za serviserje, ampak tak »sloves« ni vedno upravičen, še posebej ko gre za novejše modele. Elektronika in dodelava sta vsekakor področji, na katera je treba biti pozoren.



Ime Stralis je bilo prvič predstavljeno leta 2002, ko se je na trgu pojavil naslednik modela EuroStar in EuroTech. Stralis AD je bil tam zadolžen za promet na dolge razdalje, Modeli AT in AD pa za regionalni promet in zahtevnejšo, po teži večjo distribucijo. Druga generacija je prišla leta 2006, leta 2013 pa je sledila obsežna prenova in model imena Stralis Hi-Way je osvojil naslov tovornjaka leta. Prav takšnih in pa kasnejših modelov (iz leta 2016), ki prihajajo iz tovarne v Madridu, je na našem tržišču največ. 

Zanimivo je, da so se samostojne izvedbe pokazale za zmogljivejše kot traktorji. Največ ugovorov se je nanašalo na elektroniko in armaturno ploščo, ker so signalne žarnice, povezane z menjalnikom ali motorjem, gorele tudi še po vžigu. Na srečo so, vsaj v večini primerov, ugasnile po nekaj minutah brez napake v diagnostiki. Težave z elektriko so se javljale iz armature kot posledica napak v karoseriji, kjer je voda iz A-nosilca uhajala v notranjost in je bilo zato potrebno preveriti stanje instalacij. Slaba končna obdelava je posebej vidna v vozilih, ki pogosto menjajo voznike, žrtev pa so gumbi ali stikala, ki počijo oziroma izpadejo iz ležaja. Izpostavljenost vodi, pa tudi sunkovito odpiranje vrat zaradi sunkov vetra, lahko razstavijo tečaje, zaradi česar se vrata niso tesno prilegala k okvirjem. O puščanju so vozniki poročali tudi v primerih modelov s pomičnimi strehami, medtem ko je pri različicah z vrtljivim zadnjim delom osi znal biti včasih problematičen padec hidravličnega tlaka. In nenazadnje, pozornost je treba nameniti tudi reševanju številnih težav z injiciranjem Tekočine Adblue. 

Vzdrževanje je vsekakor pomemben predpogoj, da sicer dobro motoriziran Iveco Stralis v celoti opravičuje ugodnejši nakup. Pri tem pa vam je v pomoč širok asortiman servisnih in nadomestnih delov v poslovalnicah Bartog. 


Za naročila delov smo vam na voljo vsak delovnik od 8. do 18. ure, 
ob sobotah od 8. do 12. ure. Več informacij je na voljo na www.bartog.si, 
če imate kakšno vprašanje, pa lahko pišete na [email protected] ali pokličete 07 34 62 400.




Članek je bil objavljen v Bartog INFO št. 3 - Poletje 2022. Revijo lahko prelistate TUKAJ.