ODZIV ZADOVOLJNEGA UPORABNIKA

MICHELIN POWER RS MOTO PNEVMATIKE

 

Pozdravljeni motoristi !!!


Po zaslugi podjetja Bartog d.o.o Trebnje, sem po dolgih letih vožnje z gumami Pirelli , imel priliko preizkusiti nove Michelinove gume POWER RS. Gume sem v deževnih junijskih dneh nataknil na magnezijeva platišča mojega Ducatija 1198S, ki ne velja za prav nežen stroj, kar se tiče obrabe gum in čakal na prve lepše dni da se zapeljem do Paklenice.

In glej ga šmenta – prav kmalu se je vreme izboljšalo, tako, da je bilo potrebno dobiti  v službi samo še »žegn« za prost dan in zabava se lahko prične.

test slivnik_8.6.2017  

Prvi kilometri z novimi gumami – saj poznate kako gre….bolj po jajcih. Sploh ker sem motor zares dolgo vozil z gumami druge znamke, za katere sem točno vedel koliko in kdaj jih lahko "matram".  Po nekaj kilometrih zmerne vožnje, sem počasi pričel gas odpirati bolj agresivno in zadnja guma – oziroma program proti zdrsavanju sta mi kaj hitro sporočila, da sem pregrob. Na prvi avtobusni postaji se ustavim, da preverim  kako je z gumami – ja…..guma še ni na delovni temperaturi, zato je rahlo spustila oprijem. Do mejnega prehoda Rupa vozim zmerno, pa vseeno ne prav počasi, previden sem samo še pri vstopih v ovinke. Ko pripeljem do Reke pa, je sonce že lepo ogrelo ozračje iz jutranjih 15 stopinj,na sedaj že 21 stopinj in ne morem več voziti naravnost po obvoznici, zato zapeljem na Bakarac. Preverim gume – vse v redu, . Do Novega Vinodolskega  uživam v lepem dnevu – od tu naprej  pa pravo uživanje v vožnji super športnega motorja z novimi gumami. Do Karlobaga hitra cesta, hitri ovinki, guma drži naravnost fantastično , motor je – obut v Michelin Power RS - kompakten, lepo drži smer. Nobene potrebe po spreminjanju nastavitev amortizacije…..POEZIJA !

Ampak najboljši del zame, za gume pa najtežji, je še pred mano; relacija Karlobag – Paklenica.Ducati 1198 S gre od tu naprej z izklopljenim programom proti zdrsavanju.

 

Motor je v večini sicer počasnejših ovinkov globoko v nagibu,iz ovinkov pospešujem grobo, vendar zadnje kolo drži fantastično. Nekje na sredini omenjene relacije preverim stanje Michelinovih  Power RS gum. Prednji  in zadnji gumi se pozna groba vožnja v obliki manjših " svalkov ", kar pa je za tak asfalt nekaj povsem normalnega. Obe gumi sta sočasno prišli do roba. Brez postanka nadaljujem do Paklenice z precej divjim tempom, ampak Michelin opravi svoje delo fantastično in me ne prestraši niti enkrat. Močno ogreta ne zdrsne niti na smoli, ki jo uporabljajo za zalivanje manjših razpok na asfaltu. Ko v Paklenici na terasi"Pri Nadi " pijem že vnaprej naročeno hladno pivo - saj se domov vračam naslednji dan – razmišljam, kaj naj povem o omenjeni gumi, ampak enostavno slabe točke ne najdem.

Moja ocena gume –fantastična, potrebno je samo ugotoviti koliko rabi da se ogreje na delovno temperaturo, saj hladna – kot nobena druga - seveda ne drži optimalno, ko pa se enkrat ogreje na delovno temperaturo,pa jo bomo tudi z solidno športno vožnjo na lepem asfaltu težko prisilili, da zdrsne.

Koliko kilometrov takšne vožnje bo Michelin Power RS prenesel, pa je po nekaj prevoženih ovinkih seveda nemogoče napovedati. Ob povratku domov v Škofjo Loko vsekakor ni bilo opaziti kakršnekoli pretirane obrabe.

 

 

V mesecu juliju ter avgustu se na nam najbližjem dirkališču obeta nov asfalt in prav zanimivo bo omenjene  Michelinove gume preizkusitiše na dirkališču. Takrat bom omenjene gume nataknil še na mojega Suzukija, ki je namenjen vožnji po dirkališčih in preveril tudi kako se obnesejo tam. Za vožnjo po cesti gume Michelin Power RS vsekakor priporočam – za solidno ceno voznik dobi zelo veliko.

 

 

  

Ob koncu, bi se rad podjetju Bartog d.o.o. Trebnje in njihovim odlično strokovno podkovanim prodajalcem  še enkrat zahvalil za ponujeno priložnost preizkusiti  nove Michelinove  gume.

 

Pnevmatike je testiral:  Jamnik Simon